ćwiczenia z mowy zależnej

Podobne

 

to get to the rainbow you have to go through the storm

Temat: Szpulak Marcin mgr
Kurs: fizyka 1 / ćwiczenia

ocena opisowa - ciezko powiedziec/ ryzyk-fizyk

z zajec z dr Szpulakiem nie wyniosłam dosłownie nic (nawet głupiej kredy);
na zajeciach nieszczesnicy sa wyciagani do tablicy i stoja tam dopoki dr sie nie zlituje i nie podpowie jedym słowem co trzeba zrobic, bo o tlumaczeniu to juz zupelnie nie ma mowy
z czasem nasza grupa sie wycwanila i okazalo sie ze jak sie ma jakas wymowke to mozna do tablicy nie isc, raz jak kompletnie nikt nie chial sie zglosic to zajecia skonczyly sie po 20 minutach bo dr tez sie nie chcialo tych zadan robic.
ogolnie jak dr cie polubi to zaliczenie masz dosłownie za ładne oczy, a jesli nie to nie ma zmiłuj i masz 2 bez mrugniecia okiem
uwaga: bardzo ceni aktywnosci, czyli zgłaszanie sie do tej nieszczesnej tablicy (stawia za to w swoim kajeciku punkty, ale na koniec semestru ich liczba tez jest zalezna od humoru moze ci ich nagle troche przybyc albo moze sie okazac ze ich nie masz ;D)
Źródło: polwro.pl/viewtopic.php?t=363



Temat: Mroczka Ewa, mgr
Angielski B1E

Polecam!

obecność:,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 3 nieobecności dozwolone
kolokwia:,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 2 koła
kartkówka:,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 1 niezapowiedziana z nieregularnych czasowników
gramatyka:,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, świetnie stronę bierną wytłumaczyła,mowę zależną i conditionale
dopuszczenie do egzamu:,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 1 osoby nie dopusciła,która nie przychodziła na koła, uznała,że jest to celowe.zdawalność:,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 1 osoba nie zdała z grupy
poziom grupy:,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, średnia
podejście prowadzącej:,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, zależało jej na naszym zdaniu
Nie zależnie czy sie zdalo testy czy nie dopuszcza do egzamu.Ma dobre metody pedagogiczne.
Prace domowe:,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,zadaje i sprawdza
ksiązki:,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,nie może być ksero
ćwiczenie:,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,może być skserowane

Jeszcze chciałam dodać,że sa 3 prace do napisania w domu na wyznaczone terminy.
Źródło: polwro.pl/viewtopic.php?t=964


Temat: Jak minął dzień w szkole ?
Matematyka - składałam zabawki z 'kinder niespodzianki' ;3
2x j. angielski - mowa zależna + cała masa ćwiczeń słuchowych.
J. polski - zastępstwo. Cała lekcja nic nie robienia.
Chemia - kwasy karboksylowe.
Geografia - cała godzina uzupełniania ćwiczeń.
WOS - praca w grupach.
Źródło: forum.4teens.pl/viewtopic.php?t=16995


Temat: Jak minął dzień w szkole ?
Matematyka - minuta ciszy, potem równania. W zasadzie cała lekcja była cicha.
2x j. angielski - sprawdzian z mowy zależnej, ćwiczenia słuchowe, powtórka z gramatyki.
J. polski - rozmowa o katastrofie, cechy gatunku science-fiction.
Chemia - zadań ciąg dalszy.
Geografia - praktycznie cała klasa się zwolniła, miałam szczęście i nie zapytała mnie.
WOS - rozmowa o katastrofie, pisanie kondolencji na tablicę szkolną, oglądanie wiadomości.
Źródło: forum.4teens.pl/viewtopic.php?t=16995


Temat: Espańol... :)
Dot.: Espańol... :)
  Cytat:
Napisane przez polakita (Wiadomość 6437576) Dziewczyny, mam takie pytanko
Mejor en espanol. Leo el foro aunque no escribo mucho. Me interesa el tema de espanol y me gustaria aprenderlo mas. Quisiera mejorar mis habilidades, simplemente APRENDER mas, particularmente gramatica... hize el curso hasta B2 en el instituto cervantes, pues termine al subjuntivo del presente, y otras formas de subjuntivo ya no aprendi mas porque ya no me dio ganas de aprender tanta gramatica avanzada. Pero ahora si quiero.
Entonces me podrian decir como puedo aprender estas formas - hubiese hubiera, habia hecho, mowa zależna, tryby przypuszczające - to jest to czego chcę się nauczyć ale nie wiem jak! Jaki podręcznik, gdzie to znależć żeby mi ktoś wytłumaczył?? Znam angielski więc wydaje mi się że te następstwa czasów byłabym w stanie zrozumieć...
Besos grandes ;)
Tutaj masz repetytorium gramatyczne z ćwiczeniami. Wszystkie zagadnienia wyjaśnieone po polsku, przykłady i ćwiczenia. Jest to wg. mnie jedyna pozycja tej autorki godna polecenia (no, może jeszcze La Mar de Palabras ujdzie), reszty nie polecam.
http://www.abc.biz.pl/36304,index.html

Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=98386


Temat: Język angielski
Znajdą się tu opracowane wszystkie czasy angielskie, mowa zależna, strona bierna i inne zagadnienia z gramatyki angielskiej. Później znajdą się tu ćwiczenia z gramatyki aby można było sprawdzić co już umiecie a czego jeszcze nie ;)
Źródło: gram24.pl/showthread.php?t=115308


Temat: Rozporządzenie Ministra Dziedzictwa Narodowego i Sportu
Rozporządzenie Ministra Dziedzictwa Narodowego i Sportu
z dnia 28 lutego na podstawie art. 4 pkt. 3 zatwierdzam program nauczania z Języka Angielskiego:


Autor programu: mgr Arkadio18

1. Szkoła podstawowa :

I semestr
1. Przedstawianie się
2. Liczenie do 20 ( słownie )
3. Poznanie czasowników posiłkowych ( to be, have)
4. Słownictwo z działu Dom

II semestr
1. Poznanie kolorów
2. Słownictwo z działu rodzina
3. Poznanie czasu Present Simple
4. Umiejętność budowania prostych zdań w języku angielskim


2. Szkoła Gimnazjalno-licealna:

a) klasa pierwsza

I semestr
1. Pisanie o sobie kilka zdań.
2. Poznanie czasów teraźniejszych ( Present Simple, Present Continuous, Present Perfect)
3. Słownictwo z działu Rodzina
4. Słownictwo z działu Zakupy i Sklepy
5. Nauka pisania krótkiej wiadomości tekstowej w języku angielskim ( pocztówka, e-mail, sms)
6. Konstrukcja: There is /are

II semestr
1. Poznanie czasów przeszłych prostych ( Past Simple, Past Continuous)
2. Nauka czasowników regularnych i nieregularnych
3. Budowanie zdań w czasie przeszłym
4. Poznanie prostych struktur gramatycznych ( 0,1 conditional)
5. Słownictwo z działu Kultura
6. Opisywanie obrazka

b) klasa druga

I semestr
1. Krótka rozmowa na temat zadany przez nauczyciela
2. Wprowadzenie do pisania listów (typowe zwroty, słownictwo)
3. Słownictwo z działu Sport
4. Poznanie zaawansowanych struktur gramatycznych ( 2, 3 conditional)
5. Konstrkcja: used to
6. Poznanie czasowników modalnych: can, could, shall, should, may, might

II semestr
1. Relacjonowanie wydarzeń w czasie przeszłym
2. Ćwiczenia w pisaniu listów
3. Poznanie słownictwa z działu Turystyka i Podróżowanie
4. Poznanie czasów przyszłych ( Future Simple, Future Continuous)
5. Dłuższa rozmowa z nauczycielem w języku angielskim
6. Pisanie podania o pracę

c) klasa trzecia

I semestr
1. Czytanie i tłumaczenie tekstu napisanego w języku angielskim
2. Rozmowa z nauczycielem na dany temat w języku angielskim
3. Poznanie czasów zaprzeszłych ( Past Perfect, Past Perfect Continuous)
4. Pisanie listów formalnych i nieformalnych na ocenę
5. Opisywanie obrazka w języku angielskim
6. Odpowiadanie na pytania w języku angielskim

II semestr
1. Przypomnienie sobie wszystkich czasów i struktur gramatycznych, czyli struktury gramatyczne i czasy w praktyce
2. Rozmowa z nauczycielem na zadany temat w języku angielskim
3. Pisanie listów po angielsku
4. Przypomnienie słownictwa do matury
5. Poznanie paru elementów kultury angielskiej
6. Powtórzenie materiału do matury



Szkoła wyższa:

a) rok pierwszy
- Przypomnienie materiału z liceum
- Rozmowa z nauczycielem na zadany temat
- Wprowadzenie do pisania rozprawki czy też opowiadania w języku angielskim
- Poznanie mowy zależnej

b) rok drugi
- Ćwiczenie pisania prac dłuższych ( rozprawka, opowiadanie)
- Testy gramatyczne
- Rozmowa z nauczycielem na konkretny temat
- Poznawanie strony biernej

c) rok trzeci
- Pisanie rozprawek, opowiadań w języku angielskim
- Wzbogacanie słownictwa
- Poznawanie idiomów
- Rozmowa z nauczycielem na dany temat

d) rok czwarty
- Przygotowywanie się do pisania pracy magisterskiej w języku angielskim w formie rozprawki lub opowiadania
- Przypomnienie struktur gramatycznych
- Rozmowa z nauczycielem w języku angielskim
- Wzbogacanie słownictwa

e) rok piąty
- Pisanie rozprawki lub opowiadania po angielsku
- Test gramatyczny
- Rozmowa z nauczycielem na zadany temat
- Przypomnienie całego materiału do pracy magisterskiej



Student może się ubiegać o doktorat, gdy jego praca magisterska uzyska minimum 50%.





==
Zatwierdzone przez Ministerstwo Dziedzictwa Narodowego i Sportu i dopuszczone do użytku szkolnego:
(sygnatura PNzJA/12)
Źródło: an.wirtualny-swiat.com/viewtopic.php?t=3874


Temat: [szukam] ebooków
Google naprawdę nie gryzie

Zawartość paczki:
Adrian Hinc - Budżet domowy pod ostrzałem.pdf
Adrian Hinc - Karta kredytowa.pdf
Marcin Jaskulski - Inteligentne oszczędzanie.pdf
Marcin Krzywda - Finanse dla każdego.pdf
P.T. Barnum - Sztuka zdobywania pieniędzy.pdf
Robert Barański - Dotacje, fundusze i granty.pdf
Robert T. Kiyosaki Sharon L. Lechter - Bogaty ojciec - biedny ojciec dla młodzieży.pdf
Sławomir Śniegocki - Inwestuj we własny dług.pdf
Agnieszka Burcan-Krawczyk - Jak opanować dowolny język obcy.pdf
Anna Horochowik - Angielskie czasy.pdf
Anna Horochowik - Business English dla każdego.pdf
Anna Kowalczewska - Mowa zależna jest prosta.pdf
Anna Kowalczewska - Okresy warunkowe są proste.pdf
Anna Kowalczewska - Strona bierna jest prosta!.pdf
Karolina Halczuk - Matura ustna z języka angielskiego.pdf
Lidia Głowacka-Michejda - Cała prawda o nauce języka angielskiego.pdf
Paweł Sikoń - Szybka nauka języków obcych.pdf
Paweł Sygnowski - Angielskie słówka.pdf
Paweł Sygnowski - Hiszpańskie słówka.pdf
Paweł Sygnowski - Niemieckie słówka.pdf
Paweł Sygnowski - Skuteczne metody nauki języka angielskiego.pdf
Paweł Sygnowski - Włoskie słówka.pdf
Paweł Wimmer - Angielskie formuły konwersacyjne i przyimki na przykładach.pdf
Paweł Wimmer - Angielskie formuły konwersacyjne.pdf
Paweł Wimmer - Angielskie przyimki w przykładach.pdf
Stanisław Karszyń - Pułapki i ciekawostki języka niemieckiego.pdf
Sylwia Bartkowiak - Wyrażenia przyimkowe w języku angielskim.pdf
Alicja Kaszyńska - Jak napisać, przepisać i z sukcesem obronić pracę dyplomową.pdf
Paweł Sygnowski - Jak zdać egzamin.pdf
Paweł Tatarzycki - Statystyka po ludzku.pdf
Piotr Milewski - Maturalne repetytorium z matematyki – liczby i zbiory.pdf
Elżbieta Banecka - Dobre wypracowania.pdf
Katarzyna Krzan - Praktyczny kurs pisarstwa.pdf
Paweł Sygnowski - Poznaj sekret jak pisać ebooki.pdf
Wiktoria Nester - Sztuka pisania.pdf
Andrzej Bubrowiecki - Techniki pamięciowe dla każdego.pdf
Harry Kahne - Zwielokrotnianie Umysłu.pdf
Katarzyna Szafranowska - Mapologia. Nauka efektywnego notowania.pdf
Marcin Matuszewski - Praktyczny kurs szybkiego czytania.pdf
Michał Pasterski - Efektywna nauka.pdf
Paweł Sygnowski - Metody i techniki szybkiego czytania.pdf
Paweł Sygnowski - Szybka nauka – praktyczne ćwiczenia.pdf
Paweł Sygnowski - Szybka nauka dla wytrwałych.pdf
Paweł Sygnowski - Szybkie czytanie – praktyczne ćwiczenia.pdf
Paweł Sygnowski - Zabójcza koncentracja.pd


http://rapidshare.com/fil..._44_pozycje.rar
Źródło: cs-scripts.pl/viewtopic.php?t=10048



Designed by Finerdesign.com