Ćwiczenia słuchowo wzrokowe

Podobne

 

to get to the rainbow you have to go through the storm

Temat: nauka języka angielskiego dla 8 latka

Poprostu wkurzają mnie sprawdziany z angielskiego w 1 klasie
Troszkę zejdę z tematu, bo mnie zadziwiło to co napisałaś. ... Też mam córkę w pierwszej klasie, ale jak do tej pory żadnych sprawdzianów nie mieli. W ogóle nie pisali żadnych wyrazów w języku angielskim. Lekcje raczej prowadzone są na razie tylko pod względem wzrokowo-słuchowym, to znaczy mówią i słuchają oraz wykonują zadania obrazkowe w ćwiczeniach: malują, łączą w pary, zbiory. Pracują z podręcznikiem "Fairyland".
Źródło: wielun.biz/viewtopic.php?t=9641



Temat: Tresura (prosimy zakladac oddzielne tematy!)
Ja to mam super wygode, dziewczyny... Bo Raszenka jest psem treningowym, ja sobie na niej tylko sprawdzam, jak stwarzac sytuacje, jak co dziala. A nie musze sie martwic startami:evil_lol:

A poza tym - korygowanie Raszki to lepiej sie od razu powiesic. Ja wiem, kiedy ona nie jest pewna, czy cos robi dobrze - jest niespokojna, podniecona i szczeka podczs cwiczenia. Wtedy wiem, ze zle jej wytlumaczylam, ze ona szuka sposobow, by zrozumiec.
Jak wie na blache - robi cicho, bez wahania.

Ale to najtrudniejszy w moim szkoleniowym zyciu przypadek. Ona nie ma zupelnie pamieci sluchowej, tylko sytuacyjna i wzrokowa...
No coz, ja tez nie ma sluchu, nie pamietam najprostszych melodii, wlazl kotek na plotek z marszem zalobnym albo koleda pomyle, to musze sie pogodzic, ze moj pies rozroznia otwarcie ust do poszczegolnych slow, ale nie brzmienie tych slow.

Zofia
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=60116


Temat: Niewyjaśnione omdlenia- poradnik
Dot.: Niewyjaśnione omdlenia- poradnik
  ..

---------- Dopisano o 10:41 ---------- Poprzedni post napisano o 10:39 ----------

.... no tak . ale ja np. mam 13 lat i bardzo często mdleję i bardzo często mi jest blisko do omdleń . W moim przypadku nawet nie ma sensu chodzić do lekarza, bo on nic mi na to nie poradzi . byłam kiedyś u lekarza i dał mi tylko zwolnienie z zajęć w-fu , a ja jestem baardzo aktywna fizycznie i to tylko pogorszyło sprawę . W moim przypadku zawsze jest tak : najpierw czarno przed oczami , tracę kontakt (słuchowy i wzrokowy) ale jeszcze wtedy jestem przytomna a potem się kwieję i mdleje ... później przez cały dzień nie mogę dojść do siebie ...
Jeszcze tak na marginesie mam takie objawy :
duszności , częste zawroty głowy , częste przemęczenie(w najłatwiejszych ćwiczeniach ), ostatnio doszły bóle w klatce piersiowej , mam również często tak, że po skończonej lekcji wstaję z krzesła kwieję się i jest mi po prostu słabo .. do tego jeszcze uciski w klatce i w gardle .. serce mi wtedy bije jak szalone . ; d
czy to są powody do zmartwień? ; d
przepraszam że sie tak rozpisałam . ; )
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=412377


Temat: Dysleksja
Cytat:
Napisał Klucha moja też tak miała w zerówce
w szkole już nie

teraz ćwiczymy ortografię
bo marnie idzie pisanie ze słuchu :)

zakupiłam już ćwiczenia odpowiednie na wakacje

Kluseczko, jak moge radzić : kup jej jakieś teksty do dyktand - zasada jest taka, najpierw dziecko samo czyta, potem Ty jej dyktujesz, a potem ona sama poprawia mając w łapce tą książeczkę http://www.podreczniki-gandalf.pl/b/...-bardzo-dobry/ i uzasadniając pisownię. Oczywiście przy Twoim wsparciu

Ważna rzecz - młoda pisze ołówkiem, błędy wymazuje i pisze zgodnie z zasadą

Zakłada się zeszycik i pisze się po kilka dosłownie zdań dziennie - najlepsze ćwiczenie i dla pamięci wzrokowej i słuchowej i ćwiczenia ortografi
Źródło: forum.dziecko-info.com/showthread.php?t=199757


Temat: Znajdź swoje drivery!
Niektóre submodalności wpływają na Ciebie mocniej, niż pozostałe. Są to tak zwane drivery. Charakteryzują się tym, że:

* Przy ich zmianie często zmieniają się również inne submodalności. Na przykład powiększasz obraz a on automatycznie się rozjaśnia i wyostrza.
* Wpływają one na Twoje emocje dużo bardziej, niż inne submodalności.
* Są one głównym czynnikiem kodującym Twoje doświadczenia. Dlatego będziesz głównie na nich pracował przy submodalnościowym dokonywaniu zmian. Swish składa się z zmieniania driverów.

Jak bardzo masz ochotę poznać teraz swoje drivery? Wbrew pozorom to nie zawsze jest jasność i wielkość obrazu. U mnie jasność nie gra żadnej roli, ale głośność dźwięku często ma znaczenie. Gdybym nie wiedział, wiele zmian nie byłoby dla mnie w ten sposób możliwych. Poznaj swoje drivery, dam Ci teraz prostą metodę:

Przypomnij sobie jakieś miłe wspomnienie. Wybadaj jego submodalności.Zmieniaj pojedynczo każdą z nich i kalibruj przy której inne submodalności też się zmieniają. Badaj również wpływ tego na Twoje pozytywne emocje. Możesz sobie notować na kartce które są driverami i zerkać na tą listę podczas wykonywania ćwiczenia, jeśli tak Ci jest wygodniej. Ja tak robiłem.

Submodalności wzrokowe

• Jasność
• Rozmiar
• Pozycja w przestrzeni (Kierunek i Odległość)
• Kontrast kolorów
• Ilość Obrazów
• Ostrość
• Kształt i rodzaj ramki wokół obrazu
• Asocjacja/Dysocjacja (Perspektywa 1-wszo / 3-cio osobowa)
• Film / obraz
• Kolorowy/Czarno-biały
• 2D / 3D

Submodalności słuchowe

• Głośność
• Pozycja dźwięku w przestrzeni
• Tonacja
• Rytm
• Tempo

Submodalności czuciowe (kinestetyczne zewnętrzne)

• Temperatura
• Nacisk
• Miejsce
• Odczucie Ruchome / Statyczne
• Tekstura

I co, znalazłeś?
Rafał
Źródło: nlp-international.org/forum/viewtopic.php?t=695


Temat: Mój plan treningowy
trening na 6 tygodni w okresie przygotowawczym

1-2 tydzień

Poniedziałek
1.Rozgrzewka (trucht + krążenia ramion,wymachy,przekładanka, krok odstawno dostawny, rozciąganie)
2.Przeskoki nad piłką - w płaszczyźnie czołowej (na boki) i strzałkowej (przód tył)
3.ustawiasz pieć pachołków, piłek, koszulek itp. pięć metrów jedna od drugiej. Biegniesz od pierwszego pachołka do drugiego i powrót do pierwszego nastepnie do trzeciego powrót do drugiego i biegniesz do czwartego itd. Wykonuj to ćwiczenie na pełnym gazie obracając się raz przez prawe raz przez lewe ramie.
4.starty pięcio metrowe z różnych pozycji na sygnał (lezenie tylem przodem, na plecach, na brzuchu, klęk itp.)
5.scyzoryki 3x10
Wtorek - trening
Środa - trening
Czwartek
Bieg ciągły w terenie + rozciąganie.

Piątek
1.Rozgrzewka
2.klęk na obu kolanach,ręce splecione za głową, partner trzyma cię za achillesy, pięty stopę - jak wygodniej i stabilniej. ty przechylasz się do przodu powoli utrzymując pion - nogi tułów - do momentu w którym czujesz, że lecisz do przodu wtedy wracasz do pozycji wyjściowej (wszystko powoli i dokładnie)
serie - 10x3 -
3. wspięcia na łydkach - możesz robić np. na schodach. Stoisz na stopniu końcówką stopy i wspinasz się na palce maksymalnie a następnie schodzisz poniżej stopnia (poziomu stopnia) rozciągając łydke. 20x3 - przy większym obcykaniu 30x3
4. przysiady na całych stopach z obciążeniem 20x3
Sobota
Bieg po lesie + rozciąganie
Niedziela - wolne

3-4 tydzień

Poniedziałek
1.Rozgrzewka
2.Reakcja na różne bodźce wzrokowe (podniesienie ręki) i słuchowe (klaśnięcie) 4x10-15 metrów
5.sprint do pierwszej chorągiewki leżenie przodem, sprint do drugiej leżenie tyłem, sprint do trzeciej - obiegnięcie i powrót 5x15 (odległość między chorągiewkami 5m)
6.Pompki 3x15
7.scyzoryki 3x10
Wtorek - trening
Środa - trening
Czwartek
1.Rozgrzewka
2.bieg w terenie + piramida (opisana już wcześniej - okrążenia 1,2,3,4,4,3,2,1)
Piątek
1.Rozgrzewka
2.pompki 3x15
3.scyzoryki 3x10
4.przysiady z obciążeniem 3x20
Sobota
Trucht w terenie + rozciąganie
Niedziela - wolne

5-6 tydzień

Poniedziałek
1.rozgrzewka (trucht) -> rozciąganie -> wieloskoki, skippingi ABC na 50 metrach -> sprinty i przyspieszenia:
2.przyspieszenia 5 metrowe na maxa : z nabiegu, z miejsca
3.sprint 50x5 przerwy pomiędzy seriami umożliwiające pełne wypoczęcie
Wtorek - trening
Środa - trening
Czwartek
1.Rozgrzewka
2."Wahadło" - 4 chorągiewki ustawione w odległości 5m od siebie. Start do pierwszej, powrót do pierwszej, start do trzeciej i powrót do drugiej start do 4 powrót do trzeciej. Po biegu 2 minuty odpoczynku. 5 serii.
3. pompki 3x15, scyzoryki 3x10
Piątek
1. Rozgrzewka
2. bieg interwałowy po obwodzie boiska 2040 metrów - 70 metrów sprint, 100 metrów trucht, 70 metrów bieg ze średnia szybkością, 50 metrów bieg z szybkością średnią, 100 metrów trucht
Sobota
1. Rozgrzewka
2. Rozciąganie (bardzo dokładnie, wszystkie partie ciała ok. 30 minut)


By Bodymaker ! Gdzie pisze trening jest wyszczególniony trening w Klubie jak masz jakoś inaczej lub coś takiego to sobie pozmieniaj :)
Źródło: trenuj.com/viewtopic.php?t=1367



Designed by Finerdesign.com