ćwiczenia na karoryfer

Podobne

 

to get to the rainbow you have to go through the storm

Temat: "Kaloryfer"
witam
mam 15 lat i zaczalem cwiczyc miesnie brzucha najpierw jechalem same brzuszki pozniej dodalem do tego przyciaganie kolan do klatki piersiowej w pozycji lezacej i po pewnym czasie zauwazylem ze dwa lewe gorne miesnie brzucha sa wieksze od prawych a dwa prawe dolne sa wieksze od lewych
jak zrobic aby miec miesnie po obu stronach tej samej wielkosci?
Źródło: forum-muzyczne.net/index.php?showtopic=92262



Temat: zaduży bęben

Witam. 
Pozwolicie że się dołącze ze swoim pytaniem na temat brzucha A więc mam 183 cm wzrostu i 87 kg wagi /tłuszczyk występuje, ale jest rozłożony równomiernie po całym ciele i nie jest go za wiele /. Od dwóch miesięcy ćwiczę brzuch 2 razy w tygodniu /poniedziałek i czwartek/, wykonuję 4 serie po 15 brzuszków na ławce rzymskiej z obciążeniem /35 kg/. Po tych 2 miesiącach zauważyłem, że moje mięśnie są znacznie twardsze, jednak zupełnie ich nie widać, choć brzuch mam prawie płaski. Moje pytanie jest następujące: czy nadal ćwicząc w ten sposób dojdę kiedyś do "grzejnika", czy raczej jest to bezcelowe?


Moge Ci powiedziec tylko tyle, ze zle cwiczysz. Zamiast dwoch intensywnych treningow w tygodniu, lepiej jest cwiczyc codziennie, ale z mniejsza intensywnoscia. Dorobienie sie "kaloryfera" jest naprawde bardzo trudne, a utrzymanie go jeszcze trudniejsze, na dojscie do tego sklada sie wiele czynnikow, m.in. odpowiedni trening, suplementacja oraz dieta. No i oczywiscie to nie jest bezcelowe, bo mozna do tego dojsc
Źródło: fbb.pl/index.php?showtopic=9130


Temat: Brzuch
Witam

Jak widac jestem tutaj nowy....Od paru tygodni proboje cos zmienic ze soba...a raczej ze swoim cialem....mam taki plan ze na poczatku chciaalbym z brzucha zrobic sobie 'kaloryfer'a potem reszte....i teraz tak: mam jush miesnie brzucha ale nie za duze i nie za mocne....tylko ze one sa pod tluszczem...chcielbym ten tluszcz jak najszybciej zgubic a przy tym w tym samym czasie cwiczyc miesnie brzucha.... Czy mogłby mi ktos napisac jakis dobry plan na miesnie brzucha i przy tym co mam zrobic zeby pozbyc sie tluszczu.... ( od dzisaij zaczolem diete )

Z góry dzieki....
Źródło: fbb.pl/index.php?showtopic=14996


Temat: Dolne Miesnie Plecow
wydaje mi sie ze takie jedno cwiczenie z lekcji wfu moze tu byc przydatne
mianowicie wkladasz nogi pod jakis przedmiot kaloryfer, szafka itp
a potem nie odrywajac nog od podloza unosisz reszte ciala do gory do momentu az czujesz napiecie chwile zatrzymujesz w gore i na dol robilismy po 50 powtorzen jak wstawalem to mnie plecy na dole tak bolaly ze myslalem ze nie wyrobie
Źródło: fbb.pl/index.php?showtopic=16576


Temat: Problem z planem na brzuch!
Mam problem!!!!!! Pomóżcie mi ułozyc plan ćwiczeń na brzuch.Mam 16 lat i chcem mieć wyrobiony kaloryfer .Bede cwiczył w domu Prosze o pomoc !!!
Źródło: fbb.pl/index.php?showtopic=21374


Temat: [Zamknięty]Plan ćwiczeń na "kaloryfer"
Od razu zaznaczam, że nie wiedziałem czy ten temat dać do kosza czy tutaj. Dałem tutaj, ale jeśli jest źle to proszę o przeniesienie.

Przechodząc do tematu to w wakacje chciałbym osiągnąć kaloryfer na brzuchu. Codziennie robię po 2 serie po 50 pompek i dzięki temu daję radę zrobić 100 pompek na raz. Klatka piersiowa jest całkiem nieźle rozbudowana, ale chciałbym też wyrzeźbić mięśnie brzucha. Możecie mi polecić jakieś ćwiczenia, plan treningowy? Najlepiej żeby bbyły to jakieś domowe sposoby, ale mogą też być jakieś inne. Chodzi o to żeby jak najszybciej osiągnąć kaloryfer.

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=604207


Temat: stymulator mięśni - kupować? nie kupować... oto jest pytanie..
zastanawiam się nad kupnem tego - brak czasu na ćwiczenia, późna pora powrotu z pracy - no i brzusio się urodził. Co prawda, przez 4 m-ce spadła waga ok 10kg jedząc twaróg na śniadanie a lato tuż tuż - 75kg przy 178cm więc waga normalna, tylko co z tego skoro czuję że korpus to taki worek z organami zalany tkanką tłuszczową i "szczątkami" mięśni - nie unikam ruchu, lubię wylegiwać się na tapczanie ale jazda rowerkiem to tylko gdy jest ciepło i słonecznie, spacer z psem na 20 min raz dziennie [nie mój pies].
Nie chcę kaloryfera jak w magazynach z nagimi facetami dla kobiet - ani straszyć płeć piękną na plaży swoją szkieletowością [55kg 4lata temu] lub obwisłością masy tłuszczowej [88kg poprzedni rok] zostało więc jeszcze 20 kg cennego budulca mięśni ;-) - Ma ktoś coś podobnego i mógłby napisać czy to coś daje prócz wyzbycia się z konta kilku stówek?
Ten post był edytowany przez Grimix dnia: 23 Luty 2009 - 01:40
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=453201


Temat: Mięśnie brzucha - kicha
Witam

Jesli, tak jak piszesz, wykonujesz wszystkie cwiczenia na brzuch poprawnie to miesnie pewnie masz dobrze rozbudowane, tylko ich poprostu nie widac pod tkanka tluszczowa! Zeby uzyskac efekt "kaloryfera" konieczny jest niski procentowy udzial tluszczu w masie organizmu,nie pamietam dokladnie ale chyba ponizej 7%.

Podstawa budowy miesni jest BIALKO a nie WEGLOWODANY, weglowodany to paliwo, ktore niewykorzystane zostaje przeksztalcone prze oragnizm w tluszcz. Weglowodany sa podstawa GAINERow(na przyrosy masy), Ciebie, jak juz powinny, intersowac odzywki wysokobialkowe >80% bialka, najlepiej z duza zawartoscia aminokwasow rozgalezionych BCAA.

Zeby obnizyc poziom tluszczu w organizmie konieczny jest trening wytrzymalosciowy w strefie tlenowej, np bieganie, rower, narciarstwo biegowe, plywanie przy niskiej intensywnosci, ale jak ktos juz napisal spalanie tluszczu zaczyna sie dopiero po 30 minutach. Wykonywanie krotkich, intensywnych cwiczen powoduje spalanie weglowodanow, tluszcz wtedy sie spala w minimalnym stopniu.

Odpowiednia dieta (nie za duzo tluszczow i weglowodanow), trening na silowni oraz cwiczenia wytrzymalosciowe w strefie tlenowej pozwola ci osiagnac zamierzony efekt.

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=231640



Designed by Finerdesign.com