ćwiczenia koordynacyjne

Podobne

 

to get to the rainbow you have to go through the storm

Temat: Błahe pytania - mądre odpowiedzi

Ogor1992: Jak nalegasz to załuż obciążniki, ale bieganie koperty czy zygzaków od punktu do punktu poprawia szybkość, możesz to robić zarówno z piłką jak i bez piłki (z było by nawet lepij bo imitujesz sytuacje gry).

A co myślisz Hustla o cwiczeniach z wykorzystaniem drabinki koordynacyjnej ? wiesz takiej rozkladanej na ziemi . Co o tym myslisz ?


Źródło: menshealth.pl/forum/index.php?showtopic=2514



Temat:
To cwiczenie swietnie poprawia prawdziwy polsiad i uczy rownowagi. Czesto sie zdarza ze wielu jezdzcow uszytwnia sie i w skoku i w posiadzie. A stac w strzemionach we wszystkich chodach i np. dodajac male przeszkody nie da sie stojac na palcach czy zaciskajac nogi. Musi sie wtedy oblokowac staw skokowy inaczej rownowagi sie nie utrzyma. Potem dodaje do tego cwiczenia koordynacyjne z rekami np. prosze o zrobienie kola 20 m. w galopie stojac wyprostowanym i majac rece jak najszerzej albo jedna reke jak najwyzej a druga jak najnizej
Źródło: stajenka.fora.pl/a/a,119.html


Temat: ostatnie ćwiczenia wyrównawcze z chemii analitycznej
Ćwiczenia z chemii analitycznej odbędą się w tym tygodniu:
dla grupy 3 i 4 w czwartek (25.XI) o godzinie 11 a dla grupy 1 i 2 w piątek (26.XI) o godzinie 9. Spotykamy się pod pokojem dr Radtke tj. 141 w bloku A - Katedra Chemii Nieorganicznej i Koordynacyjnej.

Przypominam, że to są ostatnie ćwiczenia a termin pasuje jedynie taki z powodu zajętej w innych terminach aparatury! var _r = document.referrer ? encodeURIComponent(document.referrer) : ''; var _w = encodeURIComponent(document.location.href); var _e = document.inputEncoding ? document.inputEncoding : document.charset; document.write('');
Źródło: biotechnologia07.fora.pl/a/a,100.html


Temat: T R E N I N G I - O G Ó L N I E

Cóż, kiedyś Was odwiedzę we Wrocławiu, bo jesteście najbliższym klubem, który ćwiczy walkę na miecze (w Opolu nic nie ma, a odwiedzę po wakacjach, bo szkoła na razie mnie przytłacza)... Jednak mam parę pytań póki co, jako nowicjusz.
Czy bardziej trenujecie okładanie się, czy choreografię czy choreografię + improwizację czy podstawowe kroki, spiny, choreografię oraz improwizację? Wiecie, jakiś repertuar jest, jak spotkania wyglądają?


W Opolu są bodajże prywatne osoby, które się nie rozgłaszają - coś mi się tak obijało o uszy.
A trenujemy to co napisałeś: podstawowe kroki, koordynację, spiny, choreografię, improwizację, okładanie się, turnieje, konkursy/zabawy z wykorzystaniem miecza.
Licytacje na trafienia zarówno w piance jak i bez.
Co jakiś czas organizujemy obozy treningowe - patrz Jurków gdzieś w tematach.
Trening to: rozgrzewka, podstawy, ćwiczenia koordynacyjne, ćwiczenia na spostrzegawczość i refleks, wyczucie odległości i równowaga, krótka choreografia, potem walki na wyczucie i walki na trafienie. Każdy powinien walczyć z każdym, slaby z lepszym itd

Zapraszamy, nie wahaj się !
Źródło: wfgw.fora.pl/a/a,15.html


Temat: USZKODZENIA NACZYNIOWE OŚRODKOWEGO UKŁADU NERWOWEGO
Ćwiczenia usprawniające poza łóżkiem.

Chory po opanowaniu samodzielnego obracania się i siadania w łóżku za pomocą specjalnej drabinki czy lejców powinien uczyć się samodzielnego wstawania z pozycji siedzącej przy łóżku całkowicie ubrany. Początkowo należy kłaść główny nacisk na ćwiczenia oddechowe, równoważne i rozluźniające kończyn, a następnie na ćwiczenia koordynacyjne i oporowe naprzemienne jedno-i obustronne oparte na wzorcach kroczenia z włączeniem technik samoobsługi. Dla ułatwienia podstawowych czynności życia codziennego może być użyteczne zastosowanie sprzętu ortopedycznego w postaci szyn i łusek, tutorów, aparatów podpórczych, obuwia ortopedycznego i różnego rodzaju pomocy ortopedycznych.
Źródło: pitak.fora.pl/a/a,52.html


Temat: Trening

Czy znacie jakies ćwiczenia na koordynacje oprócz tych wykonywanych na drabince koordynacyjnej??



1. sprint do pierwszej chorągiewki leżenie przodem, sprint do drugiej leżenie tyłem, sprint do trzeciej - obiegnięcie i powrót - 5x15 (odległości między chorągiewkami 5m)
2. ćwiczenia z drabinką
3. skakanka
Źródło: zawodnicy.pl/viewtopic.php?t=685


Temat: Koordynacja, gimnastyka itp.

I chciałbym sobie zakupic drabinkę koordynacyjną, opłaca się? Opłaca się trenowac na niej? Zrobi to zemnie lepszego piłkarza?

Dobra rzecz ale szkoda kasy. Zrób sobie samemu, weź sznurek i pozwiązuj jakieś belki czy coś z obu stron lub po prostu poukładaj coś na ziemi. Co do koordynacji, dobra jest skakanka i takie ćwiczenie, że biegniesz w różnych tempach i na sygnał odwracasz się, skaczesz, rozglądasz się itp. A co gibkości do pomoże ci dobre rozciąganie i gimnastyka.
Źródło: zawodnicy.pl/viewtopic.php?t=2937


Temat: Wasze klubowe treningi...
zmienilem klub i.. treningi 4razy w tygodniu (poniedzialek ,wtorek ,czwartek ,piatek) na poczatek 10-15 min. biegu ,lekka rozgrzewka, cwiczenia techniczne czasami taktyczne.. z partnerem.. koordynacyjne .. trening zazwyczaj jest konczyny gierką i rozciaganiem no i w sobote oczywiscie ligowy mecz ;]
Źródło: zawodnicy.pl/viewtopic.php?t=517


Temat: Rozwijanie kreatywności
Mój sposób to wyjść z prostotą na początku żeby obczaić klimat. :] A póżniej to już szukanie basu i podkreślanie akcentów tam gdzie są albo tam gdzie chciałbym aby były. Jak dla mnie najfajniejszym ćwiczeniem na kreatywność są wszystkie ćwiczenia koordynacyjne bo póżniej, już w muzyce można nieźle połamać partię bębnów. Czyli jedynki, dwójki trójki, paradidla w wariacjach tzn stopa i prawa rękaw tym czasie lewa noga "na i" a prawa łapa pierwsza, druga, trzecia itd. ósemka bądż grupowane po dwie, trzy szestnastki. I różne warianty. Czym trudniej tym lepiej się póżniej gra. Pozdrooo!!!!
Źródło: forum.perkusjaonline.pl/viewtopic.php?t=702


Temat: WARSZTATY PERKUSYJNE - Chorzów - maj 2009

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe warsztaty perkusyjne, w dniach 23-24 maja 2009r. w godzinach 16-21.

Zajęcia odbędą się w Klubie Osiedlowym ChSM "Pokolenie", ul. Młodzieżowa 29.

Wstęp wolny.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych niezależnie od poziomu zaawansowania.

Do dyspozycji 2 zestawy: Pearl Masters Premium MRP oraz Mapex Orion Birdseye Maple.

Warsztaty będą miały charaker interaktywny i podzielone zostaną na 2 części:

Cz. I: Wybrane zagadnienia:

- technika werblowa (Moeller, Gladstone, rudimenty...)
- granie z podkładami muzycznymi w różnych stylach (rock, pop, blues, jazz, afro-cuban, latin)
- ćwiczenia koordynacyjne na zestaw
- zastosowanie praktyczne technik werblowych na zestawie
- groove (budowa i interpretacja w konkretnych stylach)
- wypełnienia
- podwójna stopa
- podziały nieparzyste

Cz. II: Omawianie indywidualnych tematów zaproponowanych przez uczestników


Prosimy o jak najwcześniejsze potwierdzenie obecności krótkim mailem na adres: drumsetprostudio@o2.pl
W treści maila należy zawrzeć podstawowe dane (imię, nazwisko, nr GG, nr telefonu).

Do zobaczenia w Chorzowie.

Keep drumming!
Źródło: forum.perkusjaonline.pl/viewtopic.php?t=12017


Temat: [ KAPOPLASTYKA] Rehabilitacja po kapoplastyce - wskazówki
Powrót do pełnej aktywności który przedstawiam poniżej jest typowo hipotetyczny, gdyż każdy pacjent indywidualnie jest rehabilitowany i to głównie od niego i jego organizmu oraz sprawności przed operacją wszystko zależy:


0 - 4 doba (pobyt w szpitalu)

stopniowa pionizacja pacjenta
działanie przeciwobrzękowe, przeciwbólowe (elewacja kończyny, chłodzenie)
ćwiczenia w zakresach bezbólowych
nauka chodzenia o kulach z częściowym obciążaniem operowanej kończyny

4 - 14 doba (ograniczenie aktywności dnia codziennego)

ćwiczenia w niepełnych zakresach ruchu (zakaz zgięcia powyżej 90 stopni, rotacji wewnętrznej i przywiedzenia w stawie biodrowym)
poprawa siły mięśniowej
zakaz kucania, schylania się, zakładania nogi na nogę
siadania na miękkich fotelach, skrętu tułowia względem bioder

2 - 6 tydzień (powrót do aktywności dnia codziennego i aktywności zawodowej)

zwiększanie zakresów ruchu w stawie biodrowym (zgięcie powyżej 90 stopni)
ćwiczenia rozciągające, koordynacyjne, stabilizujące, siłowe
zwiększanie obciążania operowanej kończyny i dystansu chodu

6 - 12 tydzień (powrót do aktywnościsportowej)

ćwiczenia w pełnych zakresach ruchu
chodzenie bez kul
trening siłowy i wytrzymałościowy (rower, pływanie, jogging)
rozpoczęcie ćwiczeń sportowych (elementy dyscyplin sportowych)

od 12 tygodnia (pełna aktywność sportowa)

piłka nożna, tenis, biegi, narty
Źródło: forumbioderko.pl/viewtopic.php?t=89



Designed by Finerdesign.com